I'm just gonna dance right through the pain!

Hej på er!
Jag har verkligen vaknat på rätt sida idag! Är så enormt glad och har sjukt med energi. Springer runt och sjunger och dansar som en galning. Känns som att jag skulle kunna bestiga berg utan problem med denna energin hihi. Älskar när man mår såhär bra. Det enda var väl att det inte va så smart att stå och dansa när man skulle fylla i ögonbrynen, haha lagom vågiga och snea blev dom. Men jag kunde inget annat än att skratta åt det, tvätta av det och göra om! 
 
Nu ska jag snart åka med mamma och pappa för att handla inför imorgon. Åh midsommar, en av dom bästa dagarna på året. Så många som undrar hur jag kan tycka det är så roligt när jag är med släkten. Men tro mig, jag har nog dom skönaste släktingarna. Därför jag är som jag är ;) 
Haha nu måste jag dra. Hoppas min energi spred av sig lite till er så ni får en toppen dag! Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0