it´s like you feel homesick to a place that doesn´t exist

Jag kommer från och med nu svara på alla era kommentarer i kommentarsfältet och inte i separata inlägg. Så vill du veta svaret på din fråga får du kika in bland kommentarerna.
 
Hej föresten. Har nyss varit ute på en långpromenad i regnet ensam. Jag älskar att promenera när det ös regnar, men då ska man vara ofixad. Haha mindre kul om man har fixat sig för fest och det kommer världens skur. Men nu var det riktigt skönt att låta regnet rinna över mig och samtidigt rensa tankarna. 
 
Imorgon har jag tänkt att dra till gymmet faktiskt. Ska städa lite också. Annars har jag inte direkt några planer. 
Ska snart sova, men först blir det film.
Godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0