Sista dagen.

Hello darlings!
Hoppas att allt är bra med er. Jag mår ganska bra har bara lite huvudvärk.
Tänkte berätta lite om vad jag gjorde igår. Älsklingen kom till mig och vi gick och tittade lite på stan. Sen mötte vi upp min familj och några släktingar till mig där bland annat Edwin och William var med. Dom är snart 3 år så vi var barnvakt en stund. Haha det var roligt, jag älskar ju barn så. Gick bort med dom på tivolit och tittade lite. Tyckte Richard skötte sig riktigt bra med dom så nästa blir väl att make a baby. Nejdå, inte än på några år!
Efter vi hade passat killarna gick vi hem och la oss och sov haha. Senare på kvällen var vi på fest hos Fredrik. Var en helt okej rolig kväll igår. Vi var hemma runt 1 tiden och då blev det mys.
Nu ska jag snart möta Nadja så ska vi gå bort till tivolit för jag är så sugen på sockervadd haha har varit det hela helgen så nu jävlar!
Ha en bra dag, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0