Massa frågor!

UTSEENDE

Hur lång är du? 168 cm
Ögonfärg? blå melerade
Hårfärg? blond
Stil? jätte olika
Är du nöjd med ditt utseende? mina ögon, näsa och mun sitter där dom ska, så helt missnöjd är jag inte.
Är du mogen? om det behövs

FRITID
Du har varit på läger? jajamen, hatar det haha
Du kör handboll/basket? spelade handboll
Du kör fotboll/innebandy? nej, bara på skoj
Du är ofta med kompisar? tycker jag

 

DU TYCKER OM ATT…
Kramas? super mycket
Kyssas? självklart
Prata? älskar att prata 
Sova? nej ganska tråkigt, men på morgonen är det skönt
Gå upp tidigt? hatar
Lyssna på musik? givet
Vara ensam? ibland är det gött, men oftast inte
Att vara kär? ja om kärleken är besvarad
Vara i skolan? nej?
Kolla på film? ja om det är en bra film

HYGIEN
Hur ofta duschar du? varje eller varannan dag
Använder du deo? haha självklart
Brukar du borsta tänderna varje dag? jajamen
Använder du parfym? ja, älskar parfym!

KÄRLEK
Är du kär? ja!
Har du sagt ”jag älskar dig” utan att mena det? inte vad jag minns
Är du rädd för kärleken? ibland

BADGIRL/BADBOY
Har du rökt? nej (stolt)
Snusat? nej
Däckat? tror inte det
Tycker du att det är coolt att supa? haha man gör det väl inte för status?
Kysst en främling? ja
Gjort ett sugmärke? ja
Har haft oskyddat sex? ja
Pussat en tjej? ja 
Har du haft sex med mer än 20 Personer? nej
Gråtit inför mer än 10 personer? ja haha
Smygit ut? många gånger
Haft kvar känslor från ett tidigare förhållande? ja men det va längesen 
Sovit bredvid någon av samma kön? ja
Sovit brevid någon av motsatt kön? ja
Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den? ja!
Gråtit dig till sömns? jag somnar ju inte när jag gråter? isåfall gråter jag väl klart först. nä ärligt jag märker inte när jag somnar.
Gråtit framför någon du älskar? ja
Vaknat av att du gråter? nja
Skrikit ord som hora och slampa till någon? ah
Slagit någon på skoj? ja 
Blivit slagen på skoj? jaa
Varit på sol semester? ah
Badat i havet? ja, bästa

Har haft snöbollskrig? haha ah
Inte sovit på en hel natt? ja
Varit på sjukhuset? ja
Sovit i över 12 timmar? har jag nog
Sett en film mer än 10 ggr? haha ja
Varit ute en hel natt? ja 
Bråkat med en vän?haha ah


DU FÖREDRAR
Cola/Fanta?cola!
Tv/Data? data
Blå/Rosa? båda är mina favorit färger, men jag säger blå!


FRÅGOR
Vad tycker du om kärlek? finns det ens ord som beskriver kärlek med rättvisa? just nu, så tycker jag om kärleken.
När kramade du någon sist? idag
Saknar du någon speciell person? jarå
Har du svårt för att bli kär? galet
När kysste/hånglade du med någon sist? sist jag va med richard
Är du singel? nej
När fick du senast en komplimang? idag

HAR DU NÅGONSIN…
Varit medvetslös: ja
Hånglat med nån riktigt ful: HAHA ah, fast då tyckte man väl inte de
Hånglat med fler än 50 pers: räknar inte
Gjort något riktigt dumt: ah faktiskt
Gjort något du verkligen ångrar: brukar inte säga att jag ångrar något, men en sak ångrar jag riktigt stort som hände för ganska längesen.
Varit nykter på någon nyårsafton: man ba nej aldrig? söp som barn
Åkt ambulans: ja
Gjort nåt olagligt: ja
Skämts över dina föräldrar: haha ja, förlåt mamma och pappa
Sagt jag älskar dig och menat det: absolut!
Vilka kläder sover du i: det jag känner för 
Vad hatar du verkligen: att ha ont i magen och spyor 
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: vi alla har väl haft en galen kändis- crush typ?
Vill du gifta dig: absolut!
Vill du ha barn: ja, jag älskar barn!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0