Nothing hurts you more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

Detta med att börja ett inlägg tycker jag är svårt. Kan i stort sett inte börja ett inlägg utan att det låter som att en 10 åring har skrivit det, haha. Väntar iallafall på Richard nu. Han skulle gymma nu så jag lär väl få vänta ett tag till haha. Gymma va längesen man gjorde, jag lär ju ha en jävligt snygg beach kropp haha eller? Men vem fan har sagt att en tight kropp är det rätta? En halv sladdrig kropp är väl med snyggt haha! Tänkte att imonbitti kunde jag och älskling gå ut på en powerwalk och sedan äta en go frukost, men känner jag han rätt vill han hellre ligga kvar i sängen och vänta på att jag brer några mackor till honom, haha! Men jag är ganska bra på att tjata så vi får se om jag får min vilja igenom.
Nej nu ska jag fördriva tiden med Gossip Girl!
Bruna ögon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0