Won´t let them tear us apart

Sorry för kass uppdatering. Jag har blivit sjuk så har bara legat i sängen hela dagen och knappt orkat röra på mig.
Blev helt plötsligt svin förkyld. Jag kände mig lite krasslig igår när jag vaknade men inte så farligt. Sen på kvällen när jag och Nadja hade hyrt film och kommer in och sätter oss så började jag hosta skit mycket. Sov två timmar inatt för att hostan höll mig vaken. Har nästan igen röst heller, men det uppskattar väl bara min omgivning haha.
 
Har tagit det lugnt idag för imon ska jag träffa Richard som har varit iväg i några dagar. Vi ska shoppa säger han, får se om han ändrar sig haha! Ska vara en sån där riktigt jobbig tofflig flickvän denna veckan innan han åker utomlands i två veckor. Haha nej men man får ta vara på tiden!
 
Nu ska jag bädda ner mig igen framför en skräckfilm!
Puss
 
 
Foto: Linnea Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0