Your light will shine when all else fades.

Hej allihopa!
Vet ni vad jag har gjort idag? Jo jag har satt i nytt löshår hos Nadja. Så nu har jag ett blondt långt svall igen, åh älskar det. Känner mig finare när jag har långt hår så jag tycker att det är värt varenda krona. Det enda negativa med att sätta i nailhair är väl att jag blir så fruktansvärt uttråkad. Sitta still på en stol i 4-5 timmar är inte riktigt min grej, men vill man vara fin får man lida pin. Lägger upp en bild när jag mår bättre än vad jag gör nu. Min mage har varit kaos dom senaste dagarna så jag ser jätte trött ut i ansiktet. Har tagit en svin äcklig medicin nu som jag fick dricka i december som gjorde att jag mådde betydligt bättre i min mage i dryga två månader. Så att hälla i sig 45 ml  vit tjock gegga får vara värt det.
Ska inte klaga egentligen, kunde varit så mycket värre. Jag kunde varit ett barn i afrika på 45 kg, skinn och ben utan familj och ligga på gatan och svälta. Och det gör jag ju inte, så hur kan jag egentligen ha mage till att klaga?!
Nu ska jag lägga mig i sängen och lyssna på fin musik och tänka på min underbara pojkvän som är allt för mig, även om inte allt är på topp jämt, så älskar jag honom över hela mitt hjärta. Det ska ni veta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0