A DAY SPENT WITH FRIENDS IS ALWAYS A DAY WELL SPENT

Hej på er!
Har ingen inspiration till att blogga faktiskt. Har lite panik känslor i kroppen hela tiden typ. Har iallafall städat galet i mitt rum idag, är fortfarande inte klar. Fixar iordning i mitt sminkrum och rensar ut massa grejer jag inte använder osv. Får fortsätta imorgon. Saga har även varit här och vi var ute och gick i flera timmar tror jag. Fick verkligen prata av mig om saker, gamla grejer från något år tillbaka som jag har haft inom mig. Jätte skönt att prata med den bruden för hon dömmer mig aldrig, vad jag än skulle säga. Hon backar upp mig , always!

Kommentarer
Postat av: saga

nu börjar jag gråta igen :') av lycka! älskar dig <3

2012-03-20 @ 22:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0