Ååh give me!

Detta året vill jag göra en tatuering jag länge funderat över. Vill göra något litet bara för att "hedra" min mormor som gick bort i cancer för några år sen. På bilden nedanför ser ni på ett ungefär vad jag vill göra. Vill dock ha den liten längre in mot handleden. På bilden är den inte så snygg för jag satt och kladdade med min eyeliner bara, haha. Men jag vill ha en duva iallafall och skriva mormor med en fin text! Någon som vet en bra studio så får ni gärna kommentera det! I Göteborgsområdet. Har dock ingen aning om vad denna lilla grej kan kosta.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Det finns en jätte bra studio i gamlestan. Den lilla grejen kan nog kosta runt eeeehm 2-5000 :) det är ju olika från studio till studio men dom tar oftast typ 1-2000 timme om det är en riktigt bra studio då :)

2012-03-06 @ 15:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0