även det hårdaste hjärtan kan mjukna när solens strålar värmer på och för din blick smälter det varje gång

Nu har jag ganska nyss kommit hem från gymmet och hunnit äta lite! Idag körde vi (jag och Nadja) mage och ben, riktigt gött pass. Sprang en stund på crossen med, love it. Har dock slarvat bort min astma medicin så jag hade väl inte det lättaste med andningen när jag sprang, lite synd för jag hade klarat mer om jag bara kunde få in luft haha. Ska leta reda på den snart! Unnade mig lite vattenmassage och solade i 24 minuter så nu är jag brun. Måste vara fräsh imon ju, hihi! Mer om det får ni veta på lördag för jag vill inte att det sprider sig allt för mycket än vad det redan gjort. Puss
Lite färg fick jag allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0