B-DAY

Hej på er!
Nu sitter jag här med Nadja som gör en fiskbensfläta i mitt hår, tjusigt. Tänkte berätta lite kort om min dag. Blev väckt vid kvart i 7 med presenter och fika. Vid 8 tiden kom Nadja hit så stekte vi lite ägg och åt en go frukost! Öppnade presenter ifrån henne och från Richard, åh blev så glad, fina grejer från fina människor. Ni såg ju dom förut. Gjorde mig iordning och gick bort till Farmor Klang där Nadjas mamma Linda driven ett jätte mysigt café, besöker ni Alingsås så gå dit och fika! Fikade iallafall där och sen gick jag hem och gjorde tårta. Mötte upp Saga och gick in till stan och tittade en sväng! När vi kom hem till mig kom Farmor och Nadja. Har fått massa fina presenter och en jätte fin rosbukett av pappa! Bra födelsedag jag har haft! Nu ska jag strax gå ut och umgås lite med tjejerna, men först ska jag ringa några samtal och tacka för presenter jag har fått från folk som inte kunde komma!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0