Barn förgyller verkligen världen med deras existens!

Hej på er!
Var precis ute på promenad med hunden och blev på ännu bättre humor än vad jag redan var. Kom fram en liten kille på sparkcykel och började prata med mig. Medans han satt och gosade med Leo så frågade han om jag bodde här för han bodde i huset som låg precis bredvid där vi var, haha så när han fick veta att vi bodde nästintill grannar så blev han jätte glad och frågade om vi skulle spela basket någon dag. Åh vad jag älskar barn! Dom är så underbara och sprider så mycket glädje. Jag skulle kunna vara den mest barnälskande tonåringen i världen haha!
Nu ska jag strax gå ut och bokstavligen leka med Nadja. Fan va kul! Älska våren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0