HOLDING OUT FOR A HERO

Hej på er!
Tror internet är hyffsat stabilt nu så ska försöka uppdatera lite.
Igår (fredag) så var jag och Saga ute med några killkompisar på en lekpark. Haha man ba varför? Jo men det var så jävla roligt va. Åkte runt på en sån där skit stor snurrgrej och fick blodtrycksfall typ, hahaha. Sen kom det lite mer folk och vi var ute hela kvällen och hade roligt. Med rätt människor kan man göra vilken situation som helst rolig!
Nu ikväll har jag varit på filmkväll hos Naddie med goa människor. Tittade på Melodifestivalen och jag tyckte det var hel rätt att Loreen vann! Dock såg Danny så ledsen ut så tyckte lite synd om honom, hehe.
Nu ska jag städa mitt rum för imon får jag lite gäster som ska fira min födelsedag. Dom kunde inte komma på onsdag så.
Puss!
bilderna är från igår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0