JUST WANNA BE WITH YOU

Hej på er!
Förlåt att jag inte har uppdaterat riktigt än. Har varit upptagen. Nadja sov hos mig igår till idag och i morse kom Richard hit. Så vi tre drog bort till Nolhaga för jag skulle spela match. Det var en riktigt bra match, vinst mot Torslanda. Är dock så besviken på mig själv. Mitt humör idag var inte att leka med. Var svin arg på plan och uppförde mig illa, blev frustrerad och fick dåligt samvete efteråt för jag uppförde mig som jag gjorde. Fick även ett skott rätt i ansiktet så har jätte ont i ena käcken, skönt. Efter matchen gick jag och Richard med Nadja en bit hem mot henne och sen gick vi hem och la oss och tittade på Mean girls och tog det jätte lugnt.
Nu ska jag snart kolla på Big brother och sen ska jag sova tidigt idag. Puss!
A

Kommentarer
Postat av: moa

såg dig vid tåget idag. var de richard du va med då? fett söta! din blogg är bäst <3

2012-03-18 @ 20:44:28
Postat av: asdf

riktigt snygg tjej!

2012-03-18 @ 21:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0