Ligger i sängen nu och lyssnar på fin musi...

godoodle13314155 (MMS)

Ligger i sängen nu och lyssnar på fin musik. Jag känner mig så enormt glad och upprymd i kroppen. Denna känslan har jag inte känt på säkert ett och ett halvt år. Jag har varit glad och haft lyckorus, men detta är en annan känsla. Samtidigt som jag tycker om den så känns den lite skrämmande. Kanske för att det är något annorlunda. Jag ler och fnissar hela tiden. Känner mig exalterad och taggad på livet. Dansar runt och sjunger hela tiden. Jag vet vad ni vill kommentera, DU ÄR KÄR. Och jag håller med, av texten att bedömma kan man tro det. Men nej, jag är inte kär det är något annat. Jag känner bara på mig att något bra kommer hända! För första gången på jätte länge, med handen på hjärtat, jag mår JÄTTE bra! Och med det säger jag godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0