NANANNANA KYSS MIG

Hej!
Åh vilken underbar dag det har varit. Jag vaknade och var på så grymt humör. Gjorde mig iordning lite och gick ut och åt frukost/lunch med mamma. Det såg ni ju på bilden i senaste inlägget. Riktigt go spenatsoppa, nyttigt också! Satt ute i solen också och njöt av våren. Sen kom Nadja och vi gick in till stan och tittade i lite affärer. Fick med mig en skit snygg bikini hem, men den får ni inte se förän i sommar, hihi. Senare drog vi bort till gymmet och tränade mage och ben. Har inte tränat ben speciellt mycket sen i höstas typ så kände mig jätte klen, haha! Ska verkligen ta tag i träning och kost nu. Men senaste veckan har jag skött träningen ganska bra. Fick även idén idag att ta kort på min kropp en gång i veckan fram till sommaren och se hur min kropp utvecklas när jag tränar. Kan bli kul att se resultatet!
Men nu ska jag titta på tv, puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

cola??

2012-03-12 @ 21:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0