På fullaste allvar så går jag i taket snar...

img_6374 (MMS)

På fullaste allvar så går jag i taket snart. För er som inte orkar läsa gnälliga texter, sluta läs NU. Dom jävla efterblivna psykologerna har inte skrivit ut något nytt recept på min medicin fast vi har ringt dom. Så har ligger jag skakig som fan med sjukaste ångesten. Mår illa och är yr för att kroppen inte är van vid att vara utan medicinen. Vill bara spy över den jävla receptionisten som inte kunde levera vidare mitt meddelande till doktorn. Tack som fan får ångest bup. Släng er i väggen. Är också sjukt trött på falska vänner. Som spelar så oskyldiga och snälla när man är med dom, men ändå går bakom ryggen på en som dom fega jävlarna dom egentligen är. Vafan skaffa er lite stake och stå upp för vad ni tycker. Det är inte så att jag tycker pissa er i ansiktet för att ni yttrar er om eran åsikt. Åh herregud vad är denna världen påväg. Ska inte skriva mer nu utan ska försöka behärska min ilska. Till alla UNDERBARA människor som inte gjort mig något ont, sov gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0