VILKEN HÄRLIG DAG TRALALALA

"Godmorgon". Vaknade ganska nyss och har precis ätit lite frukost. Äntligen fick jag sova ut, det behövde jag verkligen. Funderar starkt på att gå ut på en promenad innan jag tar tag i bombnedslaget som har krashat i mitt rum. Ser ut som en riktig knarkarkvart, haha. Men jag tycker inte det är roligt att hålla ordning längre (som om jag någonsin har tyckt det) för jag vill göra om på mitt rum. Vet exakt hur jag vill ha det, och det är bara en tidsfråga innan jag får min vilja igenom. Soffan ska bort, bordet ska bort, skrivbordet ska bort, sängen ska total renoveras, speglar ska upp. I mitt huvud ser det helt underbart ut! Nej nu ska jag sluta drömma och gå ut i vädret som också är som en dröm idag! PUSS
såg lite härligt ut bara!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Allt från 80-220 :) DU DÅ?

2012-03-19 @ 16:53:18
URL: http://olivias.bloggplatsen.se
Postat av: Olivia

Så, inlägget klart! Hör av dig när du länkat mig!

2012-03-19 @ 18:12:28
URL: http://olivias.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0