Frågor och svar

det känns som om du inte bryr dig om vad du äter nu längre när du har richard. klagar inte, undrar bara om det är så? för på ett kort såg man att du drack coca cola (slutade du inte dricka det?!) och nu varmchoklad m.m.
sv; haha lite rolig fråga. klart jag tänker lite på vad jag stoppar i mig. ingenting med min kost har ändrats sen jag träffade richard. jag slutade dricka cola, ja. men av någon dum anledning började jag igen. dricker i perioder. men jag tänker inte dricka vatten varje dag och äta kanin mat. det ska va gött å leva eller vad är de dom sjunger? orkar inte bry mig allt för mycket. tränar så än så länge kommer jag inte rulla fram ;) men svaret på din fråga kort och gott, nej ingenting har ändrats.


Hur gammal är din pojkvän? :) 26? :)

sv; haha nej han är lika gammal som mig, alltså 17! :)

BBilden är från julafton 2010, haha liten tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0