Fuck it i phuket pingpong show, kalla folket för tjingtjonghoes.

Hej goingar!
Ska börja detta inlägget med att säga, fy i helvete vad mätt jag är! Haha galet, tyckte ni skulle veta det haha.
Idag har jag varit på stan en stund med Nadja och köpt present till Richard som fyller år imorgon. Försökte hitta något igår men utan resultat, så tog med mig Nadja som hjälpte mig. Jag har ju sjukaste beslutsångesten så jag kan verkligen inte välja något, haha så det var till stor hjälp att ha med henne!
Nu ska jag snart möta upp Saga och kanske Nadja, vi hörs senare. Puss på er!
Btw, förövrigt har jag Svennebanan på huvudet. Haha har inte lyssnat på den på år och dar men ändå går jag och nynnar på den hela tiden. Pallar inte att jag fortfarande kan hela låten utantill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0