Sommar och nytt hår!

Hej allihopa!
Känns som jag ursäktar min dåliga uppdatering var och varannan dag. Tänker inte göra det idag fast jag vet att den har varit kass. Det börjar bli sommar, solen skiner, värmen stiger. Klart man vill vara utomhus med sina vänner och göra massa roliga saker! Kan iallafall berättade vad jag gjorde igår. Jag och mamma var på stranden, sola och badade. Mamma badade, helt otroligt att hon badade så tidigt på året. Haha men det var mysigt iallafall. När jag kom hem träffade jag Saga och sen mötte vi upp Andreas. Drog till Maxi och Andreas var så gullig och bjöd på fika! Vi träffade André och Lia så stack vi till GA och spelade basket och fikade. Mycket prat och skratt. Sjukt mysig kväll verkligen.
Idag blir nog dagen ganska lugn. Ska troligen gå på ett CX pass med pappa senare på gymmet. Imorgon blir det shopping med mamma efter hon har slutat jobbet, great! Förhoppningsvis ska jag sätta i nytt hår i veckan. Beställde hem det igår så det kommer väl imorgon. Självklart ska Nadja hjälpa mig. Det blev ju bra sist hon gjorde det och jag fick inte en enda tova i hårbotten som dom flesta brukar få, plus att det satt bra så det är värt det. Är ni sugna på att göra nail hair kan ni skriva till Nadja pärlan Jigfelt på fb så hjälper hon er att sätta i hår på er för 2000:-.
Nej nu ska jag dra, puss!
Sist jag satte i hår!
Den sista bilden är fotad utav Linnea Johansson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0