Städat, check!

Efter två ipren och lite coca cola piggnade jag till och gjorde ett stor röj i mitt rum. Haha det ekar faktiskt i mitt rum nu, sjukt!? Har ju ganska högt i tak och rätt stort rum så kanske är därför. Nu precis när jag skrev ser jag att det är en jävla insekt som har krashat på min fönsterkarm och lagt sig och dött där. Vad är det för jävla stil när jag har torkat och gjort fint!?! Helvete också... Haha får slänga ut den. Och vet ni vad? Jag har tvättat för första gången i mitt liv! Kan vara något av det tråkigaste jag har gjort. Har satt på en maskin. Bara drygt 5 kvar. Då förstår ni hur mycket tvätt jag hade. Nej nu ska jag duscha av kroppen, ta ytterligare två ipren och träffa Saga en liten stund.
Peeeeace!
Haha slumpade en bild och då blev det denna som Linnea Johansson tog på mig en dag när vi fotograferade. Haha jag var oseriös och försökte se seriös ut. Skjut mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hade inte varit fel att spänna på

2012-05-30 @ 21:39:14
Postat av: Anonym

hade inte varit fel att spänna på

2012-05-30 @ 21:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0