VALBORG

Godmorgon!
Hoppas ni hade det riktigt roligt i solskenet igår. Det hade jag. Enda grejen som var negativ igår var att jag var tvungen att åka hem ganska tidigt, annars var allt jätte bra. Började med att jag och Nadja kom in till Göteborg strax innan fem. Vi gick och la oss på en gräsmatta vid Domkyrkan och solade. Det var faktiskt varmt, så himla härligt verkligen! Efter en stund kom Frida dit också. Senare började vi gå upp mot Avenyn för att kolla på Cortegen. Tyckte det var ganska så roligt att se faktiskt. Gillar kreativa människor haha! När det var klart så skulle vi möta upp dom andra tjejerna så vi gick till Donken. Det var då det hände, min kamera dog. Haha blev faktiskt riktigt ledsen i själen. Jag undrar när jag ska lära mig att ladda kameran innan jag ska iväg. Hitills har jag ju inte fått in det i huvudet iallafall. Tog iallafall en spårvagn till Slottskogen och där var det riktigt härlig stämning. Haha det var något band där och sjöng typ. Direkt importerade från Turkiet. Haha nej men det var sån musik faktiskt, men det var bara roligt så det hade jag inget emot. Skit kul att dansa till sån musik. Haha det var då jag, Nadja och Frida gick bananas typ. Haha sjukt roligt var det. Kände mig som en stuttsboll typ haha. Träffade även på en killkompis som jag alltid skojade med när jag gick på Plus, haha så det var svin kul! Nu tänker jag inte skriva mer för då blir texten jätte lång. Bjuder på lite bilder jag tog innan kameran dog!
Puss
Haha ville klappa fiskmåsen.... Frida i ett nötskal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0