Frågor och svar!

Kan inte du skriva rolig, kort och onödig fakta om richard och sedan om dig? hade varit roligt :)
 
sv; Jo självklart kan jag göra det! 
Richard - speglar sig mycket, gillar att kamma håret, är lat, fjäskar när han vill att jag ska göra något åt honom, är kittlig, har mysigt skratt, snusar, har ändrat sin stil ganska mycket, tycker ofta jag är pinsam haha, älskar mat, vill alltid att jag ska ge honom frukost på sängen, är ganska rolig, har mjuka fötter haha, har gröna ögon.
Frida - är otroligt morgontrött, älskar att skratta, gillar inte att äta frukost och middag, tycker inte om att sova borta, har tvångstankar om att trycka på en lampknapp i trappuppgången, går inte på A brunnar, mina tår knäcker när jag går, svårt för att vara tyst, cola beroende, älskar barn, kan vara väldigt orealistisk. 
 
 
Hej ! Har du navelpiercing (stavning) ?? Hur lång tid tog de för den att läka satt du fick byta smycke :)
 
sv; Ja jag har navelpiercing! Mitt läkte ganska snabbt och jag bytte piercing efter ca 3 månader. Man ser oftast på naveln när den har läkt. Så det är nog lite olika från person till person!:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0