Godmorgon!

Hoppas att ni har sovit gott! Tänkte berätta för er vad jag har gjort i helgen eftersom jag inte har uppdaterat någonting. I fredags när Richard kom hit gick vi på bio. Vi såg Hypnotisören och jag tyckte faktiskt den var väldigt bra för att vara en svensk film. Helt klart sevärd om man gillar thrillers. Filmen var dock ganska lång så när den var slut gick vi hem och la oss. I lördags hämtade vi ner några sällskapsspel ifrån vinden och satt och spelade spel hela förmiddagen. Haha det var faktiskt riktigt roligt. På kvällen träffade vi några vänner och krökade lite oså. Mysigt! Igår låg vi bara inne och sov och tittade på film. 
 
Så nu vet ni vad jag har haft för mig! Nu ska jag göra mid iordning och gå till skolan. 
Ha en kanon bra dag, puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0