Lär känna mig lite grann då

SKULLE DU HELST

1. pierca tungan eller läppen? - inget
2. vara seriös eller oseriös? – beror ju på

3. Dricka grön eller röd mjölk? – ingen mjölk

4. Brinna upp eller drunkna? – drunkna, det sägs väl att det är den fridfullaste döden? 

5. Umgås med dina föräldrar eller vänner? vänner, men gillar att umgås med min familj också.

OM MIG
1. vad heter du? –  Frida
2. syskon? en lillebror
3. Vart bor du? – Alingsås 
4. Hur många barn vill du ha? – minst 1 max 4
5. Vill du gifta dig? – ja

6. Favorit tid på dagen? – oj svår fråga, finns för/nackdelar med alla tider ju
7. Humör just nu? – trött
8. Sugen på just nu? – en solbränna haha

GREJER
1. Har du blivit jagad av polisen någon gång? nej
2. Har du en hund? – ja
3. sover du helst ensam eller med någon? – inte med "någon", med Richard
4. Tror du på spöken? – ja

5. Är du mörkrädd? – litegrann
6. Vad vill du ha just nu? – sommar

KÄRLEK
1. Är du singel nu?- nej 
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? – långa såklart?
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? – ja, jag är i ett 
4. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? nej
5. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? – ja
6. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? – ja men de var flera år sedan 
7. Har du varit på en blind-date? – neej
8. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? – Jaa!

9. Saknar du någon av dina ex? – inte ett dugg
10. Somnat gråtande pga kärleken? - ja
11. Brukar du tänka på dina ex? – nej
12. Nån kärlekslåt som påminner dig om någon? - utan dina andetag - kent

KOMPISAR
13. Har du nån bästa vän? – ja
14. Är du ofta med dina vänner? – så ofta jag kan

15. Vad brukar ni hitta på? – olika
16. Kan du vara dig själv med dina kompisar? – såklart
17. Vem vet mest om dig? – Jag vet faktiskt inte, Saga/Nadja/Linnea vet väl det mesta.

OM DIG
1. Hur lång är du? – 167 cm LÅNG 
2. Vart bor du? – fortfarande i alingsås
3. Är du nöjd med ditt rum? – duger
4. Villken är din riktiga hårfärg? – mörkblond

5. Har du någon sjukdom? – ah
6. Vad har du för ögonfärg? – ibland gröna, ibland blåa, ibland gråa, dom är melerade.
7. Är du nöjd med dina vänner? – ja:)

8. Är dina föräldrar skilda? – ja

9. Gillar du skolan? – nej har aldrig gjort

10. Hur svarar du i telefonen? – hallå oftast haha

VAD ..
1. Åt du senast? – feesk
2. Drack du senast? – cola, hehe
3. Har du på fötterna? – inget
4. Lyssnar du på just nu – watching the stars - Brolle Jr

5. Gillar du mest hos dig själv? – min energi. att jag är så jävla rolig ;)

 

Glada hörde jag

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0