Smile to the world

Hej snygging! 
Sitter i sängen och har precis tittat klart på det sista avsnittet av Gossip girl säsong 5. Sjukt bra tycker jag, är jätte exited på säsong 6. Tror den kommer ut om någon vecka eller är jag helt ute och cyklar? Hur som helst så funderar jag iallafall på att titta på en film nu innan jag somnar. Laddat ner en skräckfilm som verkar rätt otäck som jag är väldigt sugen på att se. Men jag vet hur jag blir efter att jag har tittat på en skräck själv haha. Går och drar ryggen i väggen typ när jag ska någonstans, får för mig massa dumma saker osv. Nej den filmen får nog vänta tills i helgen. Ska nog dra på The lucky one och göra mig en kopp te, det lät trevligare än att ligga och skaka själv till någon läskigt haha.
 
Godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0