Today

Hej darlings!
Kom nyss hem efter en sväng på stan med min underbara vän Linnea. Hade lite på hjärtat som oroade mig men nu känns det bättre! Har letat efter en snygg och bekväm skinnjacka som inte kostar skjortan men jag lyckas inte.  Dom jag har sätt som jag vill ha finns inte eller så är min storlek slut. Var först inne på en svart men igår ändrade jag bana helt och skulle vilja ha en puder rosa eller åt det biega hållet. Allt är ju så mörkt och tråkigt ändå på vintern så en ljus jacka skulle ju inte skada. Ska fortsätta mitt letande, ger inte upp! Efter en stund på stan tog vi en fika på Sally´s och där träffade vi på Saga och Markus så vi satt och pratade med dom en stund. Tog bussen hem vid sju och satt och fnissade för mig själv hela vägen. Han som körde var rolig haha, han lyssnade på radion så kom Whistle på så satt han och visslade hela låten haha det lät för jävligt. Men roande var det! 
 
Nu ska jag städa min rum för när jag kom hit igår vände jag väl iprincip upp och ner på väskorna jag hade med mig så det ligger grejer överallt. Pappa och Casper åkte precis och handlade så nu skruvar jag upp musiken och dansar lite, puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0