All I need is you

Nu det vi alla har väntat på, en uppdatering! ;)
Anledningen till att jag inte har bloggat i veckan är för att jag har varit hos mamma och där har jag inget internet. Men nu är jag hos daddy igen och har internet och imorgon får vi våra skoldatorer så då kommer jag vilja blogga mer! Låter bra huh? 
 
Vad har jag gjort veckan när jag har varit borta då?
Jag har varit i skolan, träffat min pojkvän och mina vänner. Har även tagit ur mitt löshår så nu har jag kort hår buhu.
Sen kan jag väl inte komma på något mer märkvärdigt jag har gjort. 
 
Idag har jag varit i skolan iallafall. Har haft riktigt roligt idag. Skrattat sjukt mycket och det slutade med att jag satt och grät av skratt på lektionen. Haha riktigt sköna människor i klassen. Efter skolan var tanken att jag skulle träffa Richard med det verkar inte bli av, men vi får väl se!
 
Imorgon får vi som jag sa våran Macbook Air och jag är jätte glad hihi. Har en plågsam skoldag imorgon dock. 8-16 inte så jävla party. Får se vad som händer efter skolan.
 
Nu ska jag packa upp mina kläder så vi hörs kanske senare. Puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0