And now you're dancing like you need him, need him.

Hallå babys! 
Hoppas allt är bra med er. Jag ligger sjuk hemma i soffan, mindre kul! Men igår hade jag en rolig dag efter skolan med mina fantastiska vänner. Idag hade jag tänkt att träna men jag får hoppa över det. Ska gå ut och ta en promenad med Leo istället. Men vet inte hur långt han orkar gå för han verkar ha ont i bakbenet för han haltar. Stackars bebis! Ska även höra av mig till min mamma sen och kolla om en present jag har beställt hem har kommit, isåfall ska jag hämta den hemma hos henne. Nu är ni allt nyfikna va! Det är en liten present till Richard, ni kan säkert få se den när han har fått den! 
 
Nu ska jag ta på mig min mysdress och rasta Leo! 
Btw, jag svarar på alla era kommentarer i kommentarsfältets "svarare". Så har ni lämnat en kommentar är det bara att kika in där och se vad jag har svarat! 
 
Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0