don’t you worry child, see heaven’s got a plan for you

Hej babes!
Hoppas att ni har haft en bra dag i skolan, jobbet eller vad ni nu har gjort. Min dag har varit bra förutom att jag har haft väldigt ont i magen. Men jag har lyckats att koppla bort det ganska bra. Är jätte grinig över att det inte finns något internet uttag i våran dator. Har inte trådllöst internet hos pappa än eftersom vi nyss har flyttat så jag måste sätta i en kabel och våran mac var för tunn för det. Så jag sitter vid min klump laptop!
Efter skolan gick jag på stan med mamma och köpte presenter till min bror som fyller år på lördag. Vi var även och käkade på Sally´s. Räksallad för min del, så sjukt gott. Inget slår deras sallader! 
 
Nu är jag hemma hos pappa och ska snart ta en promenad med Leo!
Puss
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej Frida! Jag har några frågor om dig och Richard som vore vara jätte roligt om du ville svara på! Kan börja med att säga att ni är som gjorda för varandra, ni ser perfekta ut. Nu till frågorna.

1. Bråkar ni mycket?
2. Vad är Richards bästa respektive sämsta egenskap?
3. Vilka tycker Richard är dina bästa respektiva sämsta egenskaper?
4. Skulle du vilja skaffa barn med hono.m?
5. Har du större känslor för Richard än vad du har haft för dina ex?
6. Hur är ni som pojkvän och flickvän?

Tacksam för svar!

2012-09-18 @ 18:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0