Everybody says you only fall in love once, but that's not true, every time I see you I fall in love all over again.


"Godmorgon"
Har varit vaken sedan halv 7 men uppdaterar först nu. Har gjort mig iordning, käkat och ska snart cykla bort till skolan. Efter skolan ska jag troligen ner till Göteborg för att köpa remover till mitt löshår som ska ut! Ska bli så skönt att få ur det. Kommer ihåg sist när jag tog ur löshåret, känslan när man kan borsta igenom håret så dom där "piggarna" masserar i hårbotten och kunna gnugga ordentligt när man tvättar håret. Haha obeskrivligt! Nu ska jag troligtvis inte använda mig utav denna löshårsmetoden mer för denna gången har jag fått enorma tovor i hårbotten. Vill inte ens tänka på hur tunnhårig jag kommer bli! Jag som äntligen börjar få tillbaka mitt tjocka hår. Jaja det är smällar man får ta. Om jag ska ha löshår igen blir det clip-ons! 
Men innan jag köper nytt hår, (fult det låter) så ska mitt hår slingas! Spännande. Nu blir det lite mörkblonda slingor inför hösten, tror det blir fint! 
 
Nu ska jag snart ta på mig skorna och kila iväg! 
Ha en bra dag, puss!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0