Frågor och svar!

Hej Frida! Jag har några frågor om dig och Richard somvore vara jätte roligt om du ville svara på! Kan börja med att säga att ni är som gjorda för varandra, ni ser perfekta ut. Nu till frågorna. 

1. Bråkar ni mycket? 
2. Vad är Richards bästa respektive sämsta egenskap? 
3. Vilka tycker Richard är dina bästa respektiva sämsta egenskaper? 
4. Skulle du vilja skaffa barn med hono.m? 
5. Har du större känslor för Richard än vad du har haft för dina ex? 
6. Hur är ni som pojkvän och flickvän? 

Tacksam för svar!


Tack för komplimangerna. Här kommer svaren på dina frågor.
 
1. Nej. Vi kan små tjafsa med varandra och reta upp oss på små saker ibland. Men bråka brukar vi inte göra. 
2. Richards bästa egenskaper är att han oftast är ganska mogen. Han är rolig och ödmjuk. Han är väldigt charmig och trevlig mot folk. Hans sämsta egenskap är faktiskt att han är lat haha. Han vill oftast inte hitta på så mycket. Får oftast tjata på honom om vi ska hitta på något. Men det är en del av hans charm ;)
3. (Richard svarar) Bästa - Omtänksam, förstående. Gillar även att hon är glad och har mycket energi. Sämsta egenskap är tjatig.
4. Om några år isåfall. Inte nu, vi är alldeles för unga.
5. Ja det har jag. Richard är överlägsen och kommer alltid vara 
6. Vi (speciellt jag) är nog ganska barnsliga. Vi retas mycket med varandra och larvar oss ganska mycket. Men vi kan även vara kärleksfulla och seriösa med varandra. Han är inte bara min pojkvän utan även min bästa vän. Kan prata med han om allt och kan vara mig själv med han. 
 




 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0