Helgen

Hej alla fina! 
Har inte haft tid att uppdatera bloggen i helgen. I fredags kom ju Richard till mig och har varit hos mig tills imorse. I lördags fyllde min lillebror 14 år så då var det släktkalas här. När allt folk hade åkt hem låg vi och spelade något spel på datorn tills vi skulle på kräftskiva med min familj och min kusin Fredrik. Där träffade vi Linnea och självklart massa annat folk. Det var trevligt men inte så roligt som vi hoppats på så vi åkte hem ganska tidigt. I söndags hade vi bara en riktigt slöa dag. Vi matade igenom massa filmer och åt hela tiden kändes det som haha. 
 
Just nu sitter jag hemma hos pappa och pluggar lite till två prov jag ska ha i veckan. Ska snart hem till mamma igen och där kommer jag befinna mig hela veckan. Så bloggen lär jag bara uppdatera när jag är i skolan, men ska göra mitt bästa!
 
Nu ska jag fortsätta med pluggandet och packa smink/kläder/skor och cykla hem.
Puss
 
Där var vi ju bruna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0