I will fight for you

Hej alla!
Har inte uppdaterat under helgen för jag och Richard har varit hemma hos min mamma hela helgen och jag lämnade kvar min dator hos pappa så ja, där har ni svaret till det. I fredags var jag även med min goaste Nadja en stund. Spelar ingen roll vad vi gör vi har alltid kul. 
Jag och älsklingen har inte gjort något speciellt, bara varit liksom. Min finaste pojkvän, ler bara jag tänker på han. Hihi ska sluta fjollsnacket här på bloggen nu och behålla det till honom och mig själva haha! 
Nu på kvällen har jag varit ute och promenerat med några vänner, roligt! 
 
Imorgon blir det skola. Funderar på att dygna endast för att inte försova mig, men jag älskar att sova så jag tror jag kommer lägga mig ändå haha. När jag slutar imon ska jag träffa bästa Linnea. Kan tänka mig att det blir massa girltalk och garv. 
 
Ska försöka uppdatera imorgon om jag har internet hemma hos mamma, ska dit imorgon. 
Godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0