I would rather learn what it feels like to burn than feel nothing at all

Nu är det dags för mig att krypa ner i min underbara säng. Har varit sjukt hype hela kvällen. Hoppat runt och dansat med hög musik på och fjantat mig haha. Sen vek jag mig av skratt när min bror skulle springa in i mitt rum och sänka musiken och halkar på första steget han tar och ramlat framåt rätt ner på golvet. Haha har sån skadeglädje. 
Nu ska jag tvätta bort mitt smink och somna till en film iallafall.
Har inställda lektioner imon så jag slutar runt 1 någon gång istället för halv 4. Riktigt skönt. Börjar 9 som dom flesta andra dagarna. 
Tänkte försöka göra en videoblogg imorgonbitti innan jag drar också! Om jag hinner vill säga.
Godnatt och sov gott!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0