Underbara

Hej på er!
Min helg har varit ganska bra. Jag har varit med min underbara pojkvän. Han kom och överraskade mig med rosor i fredags, aww så söt! Kommer inte riktigt ihåg vad vi gjorde i fredags haha. Antagligen inget speciellt eftersom jag inte minns. På lördagen flyttade vi iallafall med pappa. Känns ganska tomt i mitt rum där än så länge men ska ta med lite små möbler från mamma idag som jag kan ha med lite ljus och sånt så det ser mer ombonat ut! Men iallafall, i lördagskväll hade vi en miiiini inflyttningsfest. Och för en del av oss blev det för mycket utav det goda haha. Men annars var det trevligt! På söndagen var jag och Richard ute en sväng och handlade, käkade mat, målade med vattenfärger haha, tittade på OC och sen kom Farmor till oss. Senare drog vi hem till mamma och var uppe på vinden och hämtade utklädningslådan, haha jag har en riktigt go pojkvän, om ni bara visste! Hulahula kjol är braa! Vi somnade redan vid 12 tiden tror jag och idag blev det lite skola för min del. Richard har nyss åkt hem och jag väntar på att han ska skicka lite bilder som vi tog i helgen så jag kanske kan lägga upp någon fin här sedan! 
 
Nu ska jag packa lite saker innan jag ska hem till pappa.
Ha det bra, puss!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0