What you got boy is hard to find

Hej allihopa!
Hoppas att allt är bra med er. Själv har jag svin ont i magen idag och har varit hemma från skolan. När jag vaknade darrade jag i hela kroppen och var svimfärdig så jag ringde mamma så hämtade hon mig så har varit hemma hos henne idag. Ville inte vara ensam när jag inte mådde bra. Innan hon körde tillbaka mig till pappa ryckte jag upp mig och gick till biblioteket och skaffade mig ett lånekort. Haha så jag lånade en bok, innan jag dör heter den. Handlar om en tjej som har leukumi och vill hinna med massa saker innan hon dör. Hoppas att den är bra!
 
Nu ska jag sätta upp lite tavlor på väggarna. Puss på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0